Kızlar 11 aylık oğlum kabız burda sürekli post açıyorum ve kabızlığı normal değil doktorlar hep geçiştiriyor iyi bi doktor bulup artık detaylı araştırılmasını isticem sadece bu süreçte kaka yumuşatıcı şurup kullanmak mı mantıklı olur yoksa çok zorlanma olduğunda lavman yapmak mı? Yani sürekli lavman alışkanlık yapar mı ondan dolayı soruyorum doktor fitil yazdı bi işe yaramadı iki kez acilde lavman yaptık artık son raddeye geldiği için lavmanla hemen boşaltım sağlıyor ondan sonra 1 hafta düzeliyor tuvaleti sonra tekrar kabız oluyor beslenmesini düzelttim düzenli zeytinyağ Hindistan cevizi yağı kullanıyorum kuru kayısı falan da yer ama buna rağmen hep kabız