Momm29393 22 aylık bebeğim normalde uyumlu sosyal bi çocuk ama sık gitmediğimiz bi eve gidince çok ağlıyor girmek istemiyor, öyle bi ağlıyor ki asla bitmiyor ağlaması son bi kaç aydır böyle napıcamı şaşırdım artık üzülüyorum bu duruma
ygtzynp Momm29393 benim oğlumda öyleydi hele 2 arkadaşım vardı evlerine gittiğimizde kapıdan içeri giremezdim zor bela gönlünü eder öyle girerdik eve çok zor ama geçiyor 5 buçuk yaşında şimdi hiç öyle şeyleri kalmadı şükür
Momm29393 ygtzynp ne zaman ve nasıl geçti peki gerçekten çok zorluyor bi de yengem doktora götür falan dedi biraz moralim bozuldu
ygtzynp Momm29393 özellikle bişey yapmadım bu Bi süreç diyip inatlaşmadım hatta çok laf söylediler istediğini yapıyorsun diye asla kulak asmadım girmek istemiyomu tamam dedim yarım saat 1 saat dolandım onunla konuştum ikna yoluna gittim tanımadığı yer korkuyor belki istemiyor olabilir biz nası bazı şeyleri zoraki yapıyoruz tepki veremiyoruz onun gibi zamana bırak kendinide onuda zorlayıp yıpratma dün mevlit vardı oğlum hadi gitsek mi ya dedim hiç bilmediği yer olur anne gidelim dedi çıktık gittik 🤗
Momm29393 ygtzynp bana da sürekli laf ediyorlar her istediğini yapıyorum diye ama çocuğu boşuna yıpratmak istemiyorum geçici olduğuna inanarak, inşallah kısa sürede geçer bizimde🥰