Bebeğim 6 aylık. Şarkı söylüyorum beni izliyor. Enerjim varsa müzik açıp kucağıma alıp dans ediyorum. Yatakta yanıma yatırıp kitap okuyorum, ordaki nesneleri basitçe anlatıyorum. Bol bol gözgöze konuşup parmaklarımı üstünde/yüzünde gezdirip eğlendiriyorum. Egzersiz yaptırıyorum kollarını bacaklarını oynatıyorum, yuvarlıyorum yatakta. Bunu yaparken eğlenceli sesler çıkarıyorum. Ce-e oynuyoruz. Çıngırak sallıyorum, oyuncaklarıyla oynatıyorum. Kucağıma alıp aynaya baktırıyorum. Dışarıya çıkıp hava alıyoruz. Birlikte ten tene banyo yapıyoruz. Tabii bütün bu saydıklarım her gün olmuyor. Hatta bir günde birkaç tanesini anca yapıyoruz :) Kısacası vakit buldukça bebeğimin ruhunun tatmin olmasını istiyorum. Annesiyle kaliteli bi 10 dakika geçmeden, gülmeden eğlenmeden bir günü bitsin istemiyorum. O yüzden bebeğimle booool bol oynaşmayı seviyorum 😅🫶🏻