Oğlum 20 aylık yeni bir bebegim daha oldu 13 günlük. Oğlum evde yabancı biri olduğundan sanırım yemek yemiyor ve sürekli ağlıyor günün çoğu ağlayarak bişey istemekle geçiyor. Uykusu yememsi ztn düzenli değildi hiç kalmadı gece bir bucuklara kdr uyumayip sürekli hareket halinde . Dikkat çekmek için diyecegm ama inanın evdeki herkes işi gücü bırakıp sadece onunla ilgileniyorz ki bu kardeş sürecinde kendini ihmal edilmiş hissetmesin kardeşini sevsin diye .
Yani arada çileden çıkıyorm kendimi o an nsl daha sakin tutabilirim kendime neler söyleyebilirm. Lohusalıktan duygularımı anlık fazla yaşayabiliyorm bazen
Yani bu kriz anlarni nasl yönetecegm