Kızlar merhaba
2 buçuk yaşinda bi kızım var öğle uykusunu bırakalı çok oldu sabah8/9 uyanıp akşam 8/9 arası uyuyor
Çok zor bi çocuk değil
Ekran günde 20 dk hakkı var, ama izlemiyor sadece benimle oynamak istiyor, tek başına oynama süresi yok denecek kadar az gün içinde de artık etkinlik vs bulamıyorum evcilik saklambaç ebe vs oynuyoruz yapboz yapiyoruz kitap okuyoruz ama artık kendisi de oynasın istiyorum
Sizin bebekler nasıl tek oyun oynuyolar mı yada neler yapıyosunuz gün içinde