belismomsss24 bende iki ay asisinda çok korkmuştum herkes ateş yapacak dediği için çok şükür yapmadı biz eve gelince calpol verdik ama eczacı aşıyı vurmadan yarım saat önce calpol icirirseniz daha rahat olur demiş eşime bizim haberimiz yoktu gelince icirdik aşıyı vurduk hemen arabaya geçtim bebegimi emzirdim hem sakinleşir hem anne sütü ağrısını alsın diye sütünü içti eve geldik hemen 1 çay kaşığı calpol verdim sürekli ateşini kontrol ettim öyle atlattık çok şükür