Merhaba kızlar Geçen yaz ev üstünden ayrıldım kiraya çıktım öyle bir acele ile çıktık ilk bulduğum eve girdim ev temiz bir sıkıntısı yok ama tamamen gölgede kalıyor özellikle yatak odam ve çocuk odası binaların arkasında kalıyor yani buz gibi diyebilirim. Salonun bile aynı şekilde hiç güneş vurmuyor içeri herkesten önce doğalgazı açtım geçen ay faturam 990 lira geldi Ocak ayında Aralık ayında nasıl yapacağız bilmiyorum Allah herkesin yardımcısı olsun bizim de yardımcımız olsun. Gerçekten şimdiki aklım olsa asla bu eve girmezdim şu an kombi 45′te yanıyor ama hiçbir şekilde ısınamıyoruz benim gibi evi Güneş görmeyenler ne yapıyor acaba. Ve size tavsiye yeni bir eve taşınacaklar falan varsa lütfen özellikle güneş görüp görmediğine dikkat edin kışın çok zor oluyor çünkü hele çocukluysanız