Alp-akd efemom vallahi sonunda beni anlayan çıktı ☺️ Sağolasın kuzum Ay ama takmıyorum ben o söyleyenleri sorun yok 😁 çok şükür çünkü bebeğim sağlıklı ve gelişimi iyi ☺️
duruaksoy bende biraz erken verdim canım sorun olmadı, milupa kavanoz mamalarında da 6 ay yazıyor ben 5,5 aylıkken başladım