_mommm benimde bədənimdə yüzümde vardı doktor vitamin eksikliğinden kaynakli olduğunu soyledi.vitamin və leke lasyonu yapti kendisi ama içinə neler katdigini soylemedi.1 hafta lekelerin uzerine sürdüm ilacida kullanım kescdi.ama 6 7 aydan bir iynə aynı lekeler olusuyor ayni tedavini uyguluyorum.tedavi almazsa tüm bedenine yayıla bilir