Meri-Mel mevraca Aşırı halsiz ,iştahsız kötü durumda ise 38 de veriyorum keyfi iyi ise 38.9 falan olunca çok korkuyorum açıkçası 😞
[silindi] mevraca Doktorunuz mu dedi? Oğlumda nötropeni var. Ben 38′de vermek zorundayım mesela. Doktor tavsiyesi ile.
Aslihn_dmrts10 mevraca hayır gayet dogru. Oglumun havale geçmisi var ateşinin yükselecegini anladıgım an hemen veriyorum. Asla hiç göze alamam.
mevraca [silindi] doktorum havale gecirecekse her turlu gecirir dedi… şunu şunu yap demedi ne yazık ki ..
mevraca Meri-Mel benim ki 39 da havale gecirdi allah muhafaza eylesin tüm cocuklarımızı, allah kimseye yaşatmasın..