Gorumcemin cocugu altıncı hastalik diye cocuktan çocuğa bulasan bir hastalık olmuş. Karnanam ona bakıyor gun içinde. Cocuklari yan yana getirmeden kaynanam bize gelse çocuğuma baksa hastalığı benim cocuga geçirme riski var mi? Yoksa direkt cocuktan cocuga mi geçer?