Benim de oğlumda var 3 aylıkken başladı bulana kadar 6 aylık olmuştu zaten çünkü doktora her götürdüğümde cildi kuru krem kullan geçer demişti. Kan testinde alerji çıkmadı ama deri testinde yumurtanın hem beyazına hem sarısına alerjisi çıktı. Ek gıdaya geçtiğimizde yumurtayı hiç denemedik. Emzirdiğim için de ben kesmiştim yumurtayı ama sadece yumurta değil yumurta içeren gıdaların bir çoğu da yasaklanmıştı. Neden bilmiyorum bu sefer yumurta yemiyor olmasına rağmen yeniden derisinde kuruluk döküntü kızarıklık çıkmaya başladı. Mustelanın stelatopia kremini kullandık. Bepantholün Sensidaily kremini kullandık. Krem kullanınca hafifliyor ama kremsiz sürekli bir kaşıntı halinde. Haftaya randevumuz var umarım bulabiliriz. Ne kadar daha sürecek böyle bilemiyorum.