anneyimben25 Kızlar oğlum 2 yaşını geçti uçakla yolculuk yapacağız daha öncesinde kucağımda gidiyordu ama şimdi ayrı koltukta oturacak bilenler varsa koltuk satın almadan çocuklara cam kenarı veriliyormu? Verilmiyorsa cam kenarı özel olarak satın alacağım
Parsongan anneyimben25 Veriliyor ben daha önce kabin memurluğu yaptım ordan biliyorum. Kemerini bağladığı sürece sorun olmaz. Kemerini bağlamakta direnirse ve istemezse kucağınızda ekstra ınfant kemeriyle kendinize bağlamanız mecburiyeti var. İniş kalkış ve türbülans sırasında kemer mutlaka bağlanmalı.
kahvepres anneyimben25 evet veriyorlar bana hep cam kenarı veriliyordu hata sormuştm bebekli olanlara cam kenarı ayarlıyoruz diye
hfueidjdjhebdb anneyimben25 veriliyor da cam kenarı soğuk olur hem bişey gözükmez ki iniş kalkışta görebilir sadece
anneyimben25 sezer2022 inanın öyle bir oyalıyorki zaten doğduğundan ber uçakla seyehat halindeyiz biliyor uçağı😂
sezer2022 anneyimben25 hep uçakla seyahat halindeyseniz, en iyi sen bilirsin cam kenarı satılıp satılmadığını 🙈