kuzeycinarbaby Kızlar bebeklerinize tv izletiyor musunuz izletiyorsanız günde kaç saat tvye bakmazsa fazla durmuyor ya ne yemek yiyebiliyorum ne iş yapabiliyorum napcam bilmiyorum
Zera kuzeycinarbaby Ogluma 3 yasina kadar izletmedim suan 6 yasinda hala limitid izler, kizim var 6 aylik ona da 3 yasina kadar dusunmuyorum. Amerika da desteksiz bakiyorum🥂
rbaurl kuzeycinarbaby benim oğlum da dört ay beş günlük şu an o da çok çabuk sıkılıyor her şeyden bir etkinliği bile tam yapamıyorum ama TV’de açmıyorum hiçbir zaman bazen kucağıma alıp yiyorum yemeğimi bazen ben yerken eşim tutuyor O yerken ben Tutuyorum Ana kucağına koyuyorum orada biraz takılıyor O şekilde ilerliyoruz Gün içinde Odaları gezdiriyorum ana kucağına koyuyorum Uyuyor falan Öyle geçip gidiyor o zaman😀
35izmir35 Bence daha çok küçük seyretmese çok daha iyi 🥹ben işlenirken yanıma alıyorum ana kucağına beni izliyor
demetdenizc Çok küçük bebeğiniz tabiki zor oluyordur sizi anlıyorum kolay olmuyor bazen tuvalete bile gidemiyoruz ama ya ana kucagına oturtun ya kucagınızda destekli oturun yiyin ya oyun halısına koyun oyalanırken yiyin ama izletmeyin bence
kuzeycinarbaby demetdenizc çok çabuk sikilan bir çocuk durmuyor ah keşke dursa başka hangi oyuncaklar oyalar acaba
demetdenizc kuzeycinarbaby eline çıngırak verebilirsiniz müzik açıp onun görmeyeceği şekilde dinletip beraber şarkı söyleyebilirsiniz hışırtılı kitap verebilirsiniz gene
demetdenizc kuzeycinarbaby bebeklerin cok cabuk sıkılması da normal çünkü keşfediyorlar öğreniyorlar sürekli sabit aynı şeyi yapmaktan hoşlanmazlar o yüzden sürekli farklı şeyler isterler benim bebeğim kanguruyu çok seviyor ona takıp ev temizliği yapıyorum yine mama sandalyesinde oturup evi süpürürken beni izlemekten cok keyif alıyor ben iş yaparken onla sürekli kpnusuyorum böyle böyle yapabilirsiniz