Sma mama kullanıyorduk gazını çıkaramıyordu çok ıkınıyordu hippe geçtik bağırsakları rahatladı sanki kendi çıkarıyor gazını ama çıkarsa bile yine kıvarnaıhor ilk başta böyle değildi son üç dört gündür çok ağlıyor gazdan mamadan mı dicem o da değil normal mi acaba