anne36 benimkide 1 yaşinda, ben 8.aydan beri yastık koymayı bıraktım. Koydukca kendini bırakıyordu.2 3 kez kendini bıraktı yastık koymadım
Ağladı canı acıdı sonra anladı şimdi kendini atma huyu 4 aydır yok. Sadece kendi yatağımda üstünü degistirirken duşa gireceğimiz zaman kendini atıyor güvende olduğunu bildiği için. Dün tesadüfen unuttu otururken geri attı uzun zamandır hiç yapmıyordu. Siz yastık koymaya devam ederseniz hiç alışamaz
Bende heryere koyuyordum ama olmadı busefer yastık olmayan yer bulup kendini bırakıyordu alisamiyor o sekidle yinede en iyisini annesi olarak siz bilirsiniz☺️