Yigitannesii 2 aylık bebeğim gündüz uykusunu anakucaginda yapıyor. Beşikte uyanıyor reflü yatağını koltuğa koyuyordum artık öylede çok uyumuyor. Uyanık kalıncada yorulunca ana kucağına koyuyoruz. Sizce uzun bir zaman mi
Tusa_ Yigitannesii kendisini sallayabildiği ana kucağı mı otomatik sallanan mı eğer kendisi sallanabilense onda en düşük seviyesinde yatırabilirsin
Gldekpnci Yigitannesii benımkıde öyleydi sonra bana en fazla 2 saat ana kucağında kalabilir diyerek linclemişlerdi 😀
Yigitannesii Tusa_ en düşük seviyede kademe. Otomatik ama otomatik olarak kullanmiyoruz . Elele markası bilmissinizdir belki modeli
bitrakyali Yigitannesii elele markasının ana kucağı bizde var oğlum bir türlü alışamadı ona 😢 alışmasını istiyorum aslında
duruguzel Yigitannesii anakucağının bir açısı oluyor. Ve 2 saat olarak en fazla süresi veriliyor kullanma talimatında. Çocuktaki kan basıncını etkileyebilir açısından dolayı. Çok uzun süre kalmamasında fayda var