yyasolii Kızlar 2.ye hamileyim dörtlü test yaptırdım riskli çıktı 2li tarama yaptırmadım detaylı ultrason temiz anlayan var mı acaba 
FtsCvlk yyasolii ya şimdi linç yiyeceğim biliyorum ama bu ikili tarama üçlü tarama falan gerçekten doğruluk payı olmayan testler. Hatta Avrupa’da da yasaklanmış. Ya amniyosentez yada fetal DNA yaptır öğrenmek istiyorsan ki onu da eğer engelli olursa da doğuracağım diyorsan yaptırmana gerek yok.
2124 yyasolii Oğlumda hepsını yaptrıdm kızımda sadece 2 li tatama bırde detaylı ultrason yaptrdım 2 li tarama yaşımdan dolayı rısklı cıktı detaylı temız cıktı cok şükür şimdi kızm 6 aylk korkma sende detaylı onemli sadece
ikiprensesmom yyasolii benim 133/1 çıkmıştı dörtlü 32 haftalık gebeyim resmen her gün düşünmekten başım kaldırmıyor iki detaylı yaptırdım temiz çıktı
Elif337798 Bende de yüksek çıkmış tı ama bir sorun yok Allah’a şükür yuzde 50 olarak düşünün testlerin doğruluk payı
Beybisii_ FtsCvlk evet bizim burda Türkiye’de bile nadir doktorlar niye yaptiriyosun diyen var anneme kardeşim için down sendromlu dediler hiç birşeyi yok çok şükür
mmdli yyasolii stres yapma lutfen 2023 de bende ayni bunlari yasadim ve saglikli dogdu ama hamilelik suresibde cok stres heyacan yasamakdan olsa gerekki oglum cok kolik bi benek oldu
mmdli Salam,bendede ilk hamilelikde 4 lu tarama cok yuksek cikmisdi nipt testi verdik temiz geldi cok Sukur saglikli dogdu,ultrason doktoruda dedi saglikli dogacaq InsaAllah simdi ikincide sadece nipt vermeyi dusunuyorum
yyasolii 2124 valla sürekli düşünüp duruyorum yaa korkuyorum değer çok yüksek 50/1 olunca ister istemez tırsıyor insan öldüm ya sonuç çıksın diye bekliyorum ama inşallah güzel gelir
2124 yyasolii Korkunu anlıyorum bende cok korkmuştum 38 yaşımdayım cok dua ettım sende dua et içini ferah tut inşallah iyi cıkar sonuclar cıkınca yaz güzel haberlerını bekliyorum inşallah 🙏
ruzgarmelike ikiprensesmom lütfen kendinize bunu yapmayın ben hamileyken doktorum asla 4 lü tarama önermedi özel hastane olmasına rağmen çünkü yanlış sonuçlar verebiliyor daha da dogumunuza çok zaman var tadını çıkarın
ikiprensesmom ruzgarmelike çok teşekkür ederimm🥹 inşallah tek dileğim ertesi gün hapına rağmen gebe kalmıştım birazda ondan kafama takıyorum sanırım 😓😓😓