Yeni farkettim bi baktim gozunun biriburnunayakıngider tarafa gitmiyor düz bakınca ikisininde ortada olması gerekmiyor mu yok değil delircemm tüm resimlere baktım 1 aylıkken falan rop muayenesine götürdük bi sorun yok du deliriyorum yarına randevu aldım ama ben napacam bilmiyorum ya