Bebeğim 9 buçuk aylık oldu olacak, her yediği gaz yapıyor. Yoğurt,Tarhana , yeşil ve kırmızı mercimek ( kuru fasulye asla denemeye cesaret edemedim), bulgur,brokoli, karnabahar artık yedirmeyeceğim yesin akşamları kıvranıyor gazdan sabaha kadar uyanıp duruyor gaz çıkarıp ağlıyor. bu çocuk safece patatws ve havuçla mı beslenecek? Kuzu kıyma, kemik suyu bunlarda gaz yapıyor biraz ama idare ediyor yediriyorum.köy tavuğunda sıkıntı yok gibi Normal mi hala bu ayda bu kadar gazlanması bebeğimin bu yiyeceklerde?