Myrtle
Bende acaba bir tek biz mi böyle miyiz dşye bakmaya geldim buraya 7. Aya gireceğiz son birkaç gündür gece 11 e kadar ayakta 8-9gibi uyutuyorum 20 dk sonra uyanıyor gündüzmüş gibi davranıyor gündüz uykularını da uyumuyor bu ara çok daha yorucu herşey:(