Kızlar annemin boğazında şişlik vardı bugün ultrasona girdi doktor birşeyler demiş şehir hastanesine endokrine yönlendirmiş. Ameliyat olursan iyi olur demiş kötü huylu dememiş.
Tiroid ameliyatı zor mu sonradan tekrarlıyor mu annem için çok korkuyorum babamla ayrılar bekar abimle kalıyorlar ameliyat olsa yanında kalacak kimse yok ben kalırım ama kızım var onuda bırakamam inşallah temizdir ameliyat olursada kolay geçer 🥺