Kızlar işe başlayalı 1.5 hafta oldu bebeğim 7.5 aylık haftada 4 gün çalışıyorum 8de evden çıkıyorum akşam 6da evdeyim bebeğimi emzirdikten sonra evden çıkıyorum gece boyu sürekli emiyor ama gündüz yok biberonla almıyor sulukla almıyor kaşıkla içmiyor artık öğün olarak ek gıdaya başladık mecbur 2 ana öğün 1 ara öğün şeklinde ek gıda alıyor ben yokken acaba bir zararı olur mu gündüz süt içmemesinin