Kızlar selam adetim 3 gün gecikti hiçbir belirtim yok testler negatif çıkıyor adet öncesi testim pozitif çıktı şüphelenip kan vermiştim negatif çıkmıştı ve hemsire geç döllenme olabilir adet olmazsanız tekrar kan verin dedi u an kahverengi lekelenmem vardi iki gündür durdu sol kasikta batma gibi sanci oluyor böyle bişey yaşayan var mıdır