fundagb
Çok korktum ama ateş olmadı.
Huysuzlukta olmadı sadce gece uyumakta zorlandı sanırım ya aşı yeri ağrı yaptı. Ağlama krizi olmadı ama mırıldandı bütün gece ara ara sabaha karşı uyudu uyandı yarım yamalak.
Bide aşı yeri sert kızarık şuan onun dışında iyi çok şükür. Bugünde sıkıntısız geçti.