Serpil51 Kızartma tenceresi büyük olduğu için çok fazla yap koymam gerekiyor o zaman israf oluyor sadece derin olacak bir cezve var onun için de içli köfte kızartabilir miyim bi kaç tane
Lolik Serpil51 çelik sos cezvesinde kızartıyorum ben içli köfteyi. Derin yağ gerekiyor ve dediğiniz gibi kızartma tenceresine 2l yağ falan koymak gerekiyor ne gerek var😄
Deletedmom_897 Serpil51 Sos için kullandığım cezve de kizartiyorum ben daha kolay oluyor sıçrama falan
Serpil51 uykusuzanne__ Lolik Çok teşekkür ederim cezvem sosluk gibi zaten boyutu herhalde demir veya çeliktir ben pek anlamam 😂
Hiilyuss Serpil51 bende granit sos yenceresinde kızartıyorum 3-4 tane sığıyor o yağı da dökmüyorum kızartacagım zaman hep onda kızartıyorum bitene kadar 😂