Arkadaşlar selam 2 buçuk senedir kirada durdugumuz evin geçen ay kombisi bozuldu biz bakımcı çağırdık gelen adam dedi ki bu kombi 10 senelik kombi olduğu için arızası bitmez bunun sıfır yeni kombiyle değişmesi gerekiyor buraya kadar biz ev sahibimize söylememistik biz hallederiz biz duruyoruz diye ama kombi değişecek olunca ev sahibine söyledik onlarda tamam takarız yenisi dediler taktırdılar. Az önce ev sahibim geldi ve kombinin yarı parasını bizim ödememiz gerektiğini ödemezsek kul hakkı yiyeceğimizi ve çocuğumuzdan çıkacağını falan söyledi ben hep kirada durdum ailem abim falanda hep kirada duruyor ama böyle kombi bozulunca takılan kombinin parasının kiracıdan alınacağını ilk defa duydum. Sizin başınıza geldi mi böyle bir durum ? Yani bunu ev sahibinin karşılaması zaten normal olan değil mi ? Ödeme zorunluluğumuz var mı ya gerçekten kafayı yemek üzereyim az parada değil 24 bin kombi bedelinin 12 binini biz ödemeliymişiz. Lütfen bir akıl bir fikir verin 🙄