Merhaba anneler, oğlum 3 ay 10 günlük. 36+4 haftalık doğdu, düzeltilmiş 40 haftalık hesaplayınca şu an aslında atak haftasında falan değil. Buna rağmen bu zamana kadar asla ağlamayan oğlum yüksek perdeden ağlıyor, gece saatte bir uyanıyor. Bunlar sorun değil fakat gündüz uykuya çok meyilli, sürekli uyumak istiyor. Ben 4 uyku yaptım bu zamana kadar 2 saat aralıklı. Maalesef iki üç gündür o aralıkları geçiyor. Bu kadar uykuya düşkünlüğünün sebebi 4.ay atağı olabilir mi?