Tugcecakir Merhaba finans merkezi anaokulu için kasım sonu açılcak dediler ama hala bilgi gelmedi açılmadı. Bilgisi olan varmı?
Evhamanne Tugcecakir merhaba okul açildi diye duydum, kayit icin finans merkezi personeli mi olmak gerekiyor yoksa adrese gore mi atama oluyor bilginiz var mi