Şehir dışında, akrabalarımızdan uzakta yaşıyoruz, memlekete gidince bebeğim başrolde oluyor ve herkes kucağına alıp sevmek istiyor..
Ama Bebeğim daha çok küçük 2,5 aylık
Biliyorsunuz bebekler bu dönemde herhangi bir hastalık geçirdiğinde antibiyotik kullanamıyor ve çok ağır geçiriyor, ben de bundan korkuyorum o yüzden bebeğimi kimsenin kucağına vermek istemiyorum
Komşuya/arkadaşa bunu söylemek kolay ama daha yakınlara nasıl kırmadan söylenir bilmiyorum
Babanne dede amca kucağına illa ki alır ona bir şey diyemem ama elti almasa da olur bence🤷🏻♀️Yanlış mı düşünüyorum
Geçen sefer memlekete gittiğimizde eltim bebeğimi kucağına aldı biraz sevdi sonrasında bebeğimi istedim ve yemediğim trip kalmadı💆🏻♀️
Ay birde çocukları var ilkokula giden, onlar da sevmek istiyor anlıyorum ama sürekli hastalar ya🥺
Bana göre yetişkin bir insan böyle şeylere kırılıp darılmamalı🤷🏻♀️Sonuçta çocuğumu korumaya çalışıyorum
Neyse, bunu düzgün bir şekilde nasıl söyleyebilirim insanlara? Uzaktan sevelim deyince alınıyorlar