bsrnrern Bebeğim 4 aylık kolik bir bebekti o yüzden memede uyumaya alıştı ama artık bu şekilde uyumasını istemiyorum 2 3 gündür başka şekillerde uyutmaya çalışıyorum ama aglama krizine giriyor aynı şeyi yaşayıp çözüm bulabilen var mı
Leylamoznur bsrnrern yavrum uyku gerilemesi bu ay bu sebeple ekstra huysuzlar bu atak geçsin öyle dene zaten 3 gün zor oluyo inanılmaz
2808755 Aynı sıkıntımız var maalesef. 4 aylığız. Memesiz uyuyamıyoruz. Emzik almıyor. Ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız. Krize giriyor sanki. Atlatan anneler lütfen yardım.