Benim bebeğimde Şu an tam 5:30 aylık ve oda sürekli böyle dalıyor önüne bir şey tuttuğunda Hemen ona odaklanıyor ama bazen seslendiğim zaman falan geç yüzüme bakıyor Bazen ağzını şapırdatıyor. Çok kısa süreli göz deviriyor. Ellerimizde sırtını göğüsümüze yaslayıp da tuttuğumuzda başını hafif öne eğilme hareketi yapıyor. Ben bunlardan çok korktum hepsinde video çekmeye çalıştım çocuk doktoruna gittik işte bana gözden kaynaklı falan olabileceğini söyledi epilepsi gibi durmuyor dedi. Ama bir çocuk nöroloji de görsün dedi. Biz gittik hem göz doktoruna hem çocuk nörolojiye eeg çektiler. çok temiz çıktı. Doktora videoları gösterdim bu ağız şapı fırlatma hareketini reflüden dolayı yapıyor olabilir de sanki ağzına bir şey geliyormuş gibi gözüküyor dedi. Bilinç kaybı görmüyorum dedim ya o dağılma sırasında sanırım eğer epilepsi olursa çocuk tamamen bilincini kaybediyor muş bu da sanırım bu dalma nöbetleri genelde dört yaş üstü çocuklarda daha fazla görülüyor muş yani ben araştırdığıma göre bebeklerde görünmüyormuş galiba