Cerenncee Bebeği 6 aylık olup gazı hala geçmeyen var mı ya benimki hala ayaklarını çırpıp duruyor gece sürekli uyanıyor doktora da götürdüm gazdan dedi :( ne yapabilirim her türlü ilacı şurubu kullandım
tomvejerry Cerenncee bizimki nerdeyse bir yaşına kadar sürdü geceleri ağlardı gazını çıkarınca geri dalardı ay çok zordu gerçekten zamana bırakmaktan başka çaresi olmuyor
Cerenncee tomvejerry doktor da öyle söyledi her açıdan değerlendirdi bir sürü şey de denedik ama bugün gittim maalesef yapacak bir şey yok sabır ver zaman dedi:( çeken bilir yaa gerçekten 6 aylık gaz mı olur diyo herkes ama vallahi var gece sürekli gaz çıkarıyor zaten
sevalg 8bucuk aylık, ben ek gıdaya bağladım ama doktor uzayan kolik dedi. Geceler çok zor geçiyor uykuyu unuttum.
zeynep3435 Merhaba aynı durumdayız 5,5 ay gündüz o kadar değilde gece gazdan uyanıp sürekli ağlıyo uyumak istiyor ama karnından sesler geliyor