Kızlar ben önlisans mezunuyum ve DGS sınavına girip 4e tamamlamak istiyorum 2 yil daha okuyacağım üstüne yani .ama geçen sene okul öncesi öğretmeni ataması 81 ile kapatılmış önceden bu kadar zor değildi .ben okulu bititrene kadar değişir mi belki puan düşer mi ? napsam bilmiyorum böyle olunca hiç ders clsasim gelmedi .ama bı yandan da çok istiyorum o bölümü . İki sene biraz çalışıp denedim olmadı .sizce napmaliyim siz olsanız girer misiniz sınava tekrardan kafam allak bullak ya ?