Merhabalar annelerim, 4 yaşında bir kızım ve henüz 1 aylık yeni bebeğim var. Bebeğim kolik. Emzirme ve uyutma döngüsünden asla çıkamıyorum. Büyük kızım da ilgiye muhtaç. Yemeğini giyimini bakımını hep ihmal etmek zorunda kalıyorum ve bu sebeple çok mutsuzum. Hep küçük olanla ilgilenmek zorundayım. Çünkü aşırı ağlıyor aşırı aşırı. Ne zaman hr şey yoluna girecek lütfen tecrübeli anneler bir şey söyleyin bana. Evimde makineye çamaşır bile atamıyorum