Benim yıllar önce küçükken vardı şişlik vardı iğneyle örnek alıp sonra ameliyat oldum ilaç kullanıyorum yıllardır korkmayın benimkiyle çocuğun bir olmaz o yüzden detaylı anlatmadım ama endokrin uzmanı takip eder size bilgi verir kontrol edildikten sonra normale bile döner geçmiş olsun