2prensannesi__ et çok tüketiyorsanız ben kavurma yapıp koyuyorum genelde. Nohut, bezelye gibi yemeklerde kolay oluyor hemen pişmiş olması. Sabahları kavurmalı yumurta yapıyorum mesela kahvaltıya misafirim varsa. Sigara böreği atıyorum. Kek pişirince yine 4-5 dilim atıyorum canımız isteyince çıkarıyorum çok güzel oluyor. Poğaça koyuyorum. Köfte yoğurup atıyorum baya oda pratik oluyor. Ben genelde tavuk stokluyorum, et, köfte, taze fasülye, araka falan.