sinemiss1 Kızlar oğlum 3 ay7 günlük avent biberon kullanıyorum yerken öksürüp bogazına kaçıyor korkuyorum ne yapabilirim
denizalismom sinemiss1 hım o zaman bekletiyor ağzında o yüzden benim de oğlum ağzında bazen bekletince öksürmeye başlıyor boğazında kalıyor gibi oluyor