Kızım 3 yaşında hasta olduğu için doktor ilaç yazmıştı devlet hastanesinde. Eczaneye ilaçları almaya gittiğimde yaşı tutmadığı için hiçbirini devlet karşılamıyo ücretli almak zorundasınız dediler. Ne alaka 18 yaşına kadar devlet karşılamıyomu bi kısmını anlamadım. Bilen varsa yazabilirmi aklıma takıldı