4 ay öncesinde de gündüz uykularımız kısaydı geceleri bir kez uyanırdı emmek için. Ama son 1 haftadır neredeyse alarm kurmuş gibi 2 saatte bir uyanıyor ve uykusunda da rahat değil sürekli kıpır kıpır atak döneminde olduğu için mi neden böyle bilmiyorum