Prensesannesi111 kesinlikle baktirin. eltim baktirmayip ihmal etti.Yururken aksadigini ben farkettim.Doktora goturunce dogustan kalca cikikligi var.Dediler kac ay ameliyat sirasi bekledi.Cok şükür 3 ay once ameliyat oldu 45 gun alci da kaldi 6 haftada demir ayakkabida kaldi çok şükür bugun ayakkabidan da kurtuldu çocuğa yazik ihmalden 3 ay yuruyemedi resmen yürümeyi unutmuş😒