ogretmenannee_ Burun akıntısı öksürük var şuanda ve aşı vakti geldi ateşliyken önerilmiyor aşı vurulması bu durumda yaptırılmalı mı bekleyelim mi? Şurup kullanıyor
Ipektubaa ogretmenannee_ merhaba ne yaptınız bizde aynı durumdayız bir hafta ertledim ama burun tıkanıklığı geçmedi henüz
ogretmenannee_ @“Ipektubaa”#p3389285 İlaç kullandım 5 gün sonra burun akıntısı geçmemişti ama aşısını yaptırdık
ogretmenannee_ Ipektubaa Aşılı yerine değmiyorum bilerek ben yeni vurulduğunda. Ama yürürken bazen durup bacağını tuttu ağrısı oldu