happymom03 Arkadaşlar merhaba göz damarı tıkanıklığı için şunu yaptım faydası oldu dediğiniz bişey var mı acaba masaj hariç
Gldekpnci happymom03 damla kullandık baya kaç ay geçmedi sonra her fırsat bulduğumda masaj yaptım öyle geçti
likeli happymom03 masajı biliyorum ben. Eğer geçmezse ileriki yaşlarında basit bir operasyonla tüp yerleştirerek açıyorlar benim kardeşim geçirdi operasyonu.
anneann happymom03 aynı sorun oğlumda vardı doktor bize temiz bir makyaj pamuğu ve çay ile içten dışa doğru sil ve göz pianrina masaj yap dedi sol gözü öyle geçti ama sağ geçmedi sağ içinde damla kullandık damla iyi etti
Gldekpnci happymom03 valla işte en son çare gittik doktora damla verdi birde artı masaj dedi yoksa ameliyat olacaktı allahtan kurtardık da olmadı göz doktoruna gidin bence
happymom03 likeli 12 aylık olunca açılmazsa eğer oğluma da öyle yapacaklar ama ben kendim gecirebilirsem eğer kendim gecireyim diye ugrasiyorum
happymom03 Gldekpnci 3 kere gittik göz doktoruna hala mesaja devam diyokar başka bı çaresi yok galiba
hndathn happymom03 3.5 ay boyunca her gün günde 50 100 defa mesaj yaptım gunde 2kezde kaynamıs ılıms içme suyuyla sterıl pamukla gözlerini içten dışa sildim. 3.5 ay sonunda geçti ve birdaha tekrarı olmadı çok şükür.ç
likeli happymom03 inşallah geçer operasyona gerek kalmaz. Ama eğer geçmezse diye yazmıştım korkulacak bir operasyon değil çok basit bir işlem.
1234hevlin happymom03 benimkı masajla gectı. Goz pınarını basıp bıraktım ıcten disa yapmayın dedi doktor. Sadece basıp bırakıyordum ıcınden ben basında iltihap geliyordu. Hee rgozunu sileceğim zaman yaptım bunu sonra kuru cok sukur bizimki sık sık yaptık
ikiKudurukAnnesi Benim oğlumun 1.5 yaşında geçti normalde 1 yaş ameliyat diyorlar ama ben yaptırmadım biraz daha bekledim
happymom03 ikiKudurukAnnesi masajla mı geçti sizinkide bizede 1 yaşında getirin açılmazsa biz acakim dediler