Gulcannn bende de öyleydi kızımı emzirirken o alttan kaka yapıyordu, ishal gibi ama sürekli ağlıyordu ıkınıyodu. Günde belki 6-7 kez kaka yapıyordu herkes normal ya içiyor ki çıkartıyor dedi. Doktora gittim, 1 ayda hiç kg almamış, laktoza Intörenlansı oluşmuş, fazla ön süt emmekten sütte ki laktozu sindirememiş. Sürekli memede kalmaktan hep ön süt almış. Mememi dinlendirmek için laktozsuz mama + meme şeklinde devam ediyoruz. Ve probiyotik kullanıyoruz