Sütüm var , ama bebeğim her sütumi içtiğin de kusuyor. İlk kızımı hamile olduğumu öğrendiğim ana kadar emzirdim 19 ay… bıraktırmak çok zor olmuştu. Bu kızımı da ilk 6 ay emzirmek istiyorum aslında ama mamayı daha çok seviyor mama içiyor kusmuyor ama meme veriyorum kusuyor. Sizce ne yapayım ya ?