Happymommy1 Arkadaşlar merhaba benim kızım şuan 27 aylık ve bezi ağustos ayında bırakmaya başladık fakat bazı günler sürekli altına kaçırıyor şimdi tekrar bez taksam mı ?
Bayancorek Happymommy1 bu yola girdiysen tekrar bez takmamalısın başa dönme hiç çocuğun da kafasını karıştırma bence. Arada olabilir öyle şeyler konuşun devamlı.