1 Ay 5 günlük kızımın neredeyse dogduktan 1 hafta sonra hem oksuruk hem capaklanma oldu öksürüğü geçti ama çapak geçmedi ve göz kenarına bastırınca iltihab akıyor 2 kere götürdüm doktora yenidoganda normal dedi ama geçmiyor ve ilerliyor kızarıklık da başladı yine götüreceğim yarın ama başına gelen varmi