Semanur10 Arkadaşlar ben bebeğimin ağzındaki pamukcuktan göğüs ucu mantarı oldum çok acılı ve ağrılı bebeğimi emziremiiyorum bu yüzden mama veriyorum bana bı çözüm önerebilir misiniz başından geçen var mi bu arada süt problemi yok sütüm geliyo ama acıdan emziremiiyorum lütfen yardım edin
MeryemAsel Bende oldum hic kendine eziyet etme eczane git dermo trosyd krem ve bebegin agzina damlatmalik sari damla seklinde bisey veriyo onu bebeginin agzina damlat o kremi gogsune sur o damlayida bi kac damla gazli beze damlat gogsune koy bi kac gune gececek ben yasadim daha fazla beklemeden alip yap allah yardimcin olsun
MeryemAsel Her emzirmeden sonra yap bebegi emzirmeden de suyla sil zaten eczaci nasil kullanmak gerektigini soyluyo