yagmurkokusu_ bisenakillisinzaten ben tesadüfen almıştım ama işimi görüyor bir ara abim karpuzu dolaba koymuş buzlanmış blendarla ezmek istemiş duman çıktı demişti ama hala sağlam yani
Boncuk-anne bisenakillisinzaten fakir 5.5 sene. Elektrikli alet her zaman şans işi bence. En iyisini aldım dersin 2 güne tırtlar kötüsünü alırsın yıllarca gider 😂
_YanakReisinAnnesii bisenakillisinzaten korkmaz 5 yıldır var ama aşırı kullanmadığım halde motorlu ana kısım dan bahsediyorum tık tık sesler geliyor sallayınca düşmedi etmedi anlamadım 😂
Ozgee59 bisenakillisinzaten ben tabi çok yoğun kullanmıyorum ondan da bu kadar uzun gitmiş olabilir ☺ ama bence güzel marka küçük ev aletlerinde özellikle. Shaker da var o da arzum marka onu da bi 7-8 senedir kullanıyorum
Sogukbaklava bisenakillisinzaten Benimki karacaydı anneme verdim 2 sene ben kullanmıştım. Annem verir vermez bozdu 😂 Kaçıncı blender bozuşu sayısını bilmiyorum. Evde altus marka vardı eşimin evlenmeden önce aldığı. 5 6 senedir maşallahı var canavar gibi halen
OptimusPrime bisenakillisinzaten Grundig blender seti kullanıyorum. 4-5 yıl oldu. Çok memnunum görsen yeni dersin taş gibi