Kızlar merhaba, bişey sormak istiyorum. Bi hastayı ameliyat ettikten sonra hemen odasına mı alıyorlar? Yani açıkçası şöyle ki bi arkadaş estetik ameliyatı olacak(burun) ameliyattan sonra narkoz etkisi geçene kadar servise alınmak istemiyor. Yani odasına gitmek istemiyor. Sizce bu mümkün mü?